کسب درامد 100% ایرانی

برای کسب درامد از اینترنت فقط از طریق سایتهای ایرانی اقدام کنید بهترینها را اینجا متوانید ببینید

کسب درامد 100% ایرانی

برای کسب درامد از اینترنت فقط از طریق سایتهای ایرانی اقدام کنید بهترینها را اینجا متوانید ببینید

افزایش امار بازدید سایت و وبلاگ شما

روی لینک زیر کلیک کنید وثبت نام کنید وامار سایت خود را بصورت چشمگیری بالا ببرید این سایت واقعا بی نظیره سریعتر ثبت نام کنید


لینک ثبت نام :کلیک کنید


اموزش ثبت نام وکار با سایت فوق



و اما نحوه کار کردن با سایت:

۱- در صفحه ای که باز می شود، ایمیل تان و یک اسم کاربری و پسورد دلخواه را وارد کنید.

۲- فوراً یک ایمیل فعالسازی برایتان ارسال می شود که باید با وارد شدن به ایمیلتان و کلیک روی لینک فعال سازی،ثبت نام را تکمیل کنید.حال دیگر با همان اسم کاربری (یا ایمیل) و پسوردی که ابتدا وارد کردید، می توانید وارد حسابتان شوید.

۳- بعد از اینکه به حساب کاربریتان وارد شدید، از منوی بالای صفحه گزینه ی My Websites را کلیک کرده سپس روی بعلاوه سبز رنگ کلیک کنید  و در کادر اول آدرس سایت یا وبلاگ خود را وارد کنید.توصیه میشود گزینه های دیگر را تغییر ندهید و همان گزینه های پیش فرض باشند.در انتها دکمه ی Submit.. را بزنید تا سایت شما اضافه گردد.

۴- حال دیگر کاری برای شما باقی نمی ماند.فقط باید از منوی بالا، گزینه ی Traffic Exchange را بزنید و در صفحه ی باز شده، دکمه ی Start traffic Exchange را بزنید تا صفحه کوچکی باز شود و شما شروع به بازدید خواهید کرد. تا زمانیکه این صفحه ی کوچک باز است،دیگران از سایت شما بازدید می کنند و هر ۲۰ ثانیه حداقل ۱ بازدید کننده خواهید داشت. شما در این لحظه آمار بازدیدتان را نگاه کنید، متعجب خواهید شد !!! همچنین نگاهی به افراد آنلاین بندازید، باورتان نمی شود !!! واقعاً آمار بازدیدتان بالا می رود.... زیر مجموعه گیری: شما می توانید زیر مجموعه هم کسب کنید.در اینصورت ۲۰٪ از بازدیدهای وی نیز به شما تعلق می گیرد.می توانید لینک اختصاصی خود را از منوی بالای صفحه و گزینه ی Referrals کپی کرده (هم لینک را می توانید و هم لینک بنر اختصاصی تان را) و در جایی از وبلاگ خود بگذارید تا دیگران از طریق لینک شما ثبت نام کرده، و زیر مجموعه ی شما باشند... پس برای امتحان هم که شده، روی بنر زیر کلیک کنید و از آمار بالای بازدید خود لذت ببرید!!! (برای نمونه نگاهی به آمار بازدید وبلاگ بنده بندازید که چگونه افزایش یافته است...)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.