کسب درامد 100% ایرانی

برای کسب درامد از اینترنت فقط از طریق سایتهای ایرانی اقدام کنید بهترینها را اینجا متوانید ببینید

کسب درامد 100% ایرانی

برای کسب درامد از اینترنت فقط از طریق سایتهای ایرانی اقدام کنید بهترینها را اینجا متوانید ببینید

اموزش تصویری ثبت نام در نئوباکس

سایت کلیکی نئوباکس Neobux بهترین  منبع برای کسب درآمد اینترنتی در سراسر دنیا محسوب می‌شود.  شرایط و قوانین رایج در آن به گونه‌ای طراحی شده که برای کاربران ایده‌آل می‌باشد. از سوی دیگر نئوباکس معتبرترین سایت در زمینه تبلیغات کلیکی‌ست.

نئوباکس را می‌توان محبوبترین سایت کسب درآمد اینترنتی نیز دانست. این سایت بیش از ۱۹ میلیون عضو دارد و تاکنون در حدود ۸۳ میلیون و دویست هزار دلار به کاربران خود پرداخت کرده است.

اگر  تمایل به کسب درآمد از اینترنت دارید نئوباکس را از دست ندهید.  یا در صورت داشتن هر شک و شبهه‌ای٬ پیشنهاد میکنم در این سایت عضو شوید و یک ماه آن را آزمایش کنید!

نحوه ثبت نام در سایت نئوباکس:

ابتدا اینجا را کلیک کنید تا سایت نئوباکس در صفحه ی جداگانه ای باز شود. در این حالت شما صفحه ای شبیه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی قسمت های مشخص شده در تصویر ( دکمه های Register) ثبت نام خود را آغاز کنید.

پس از کلیک روی یکی از دکمه های Register (فرق نمیکند کدامیک)  صفحه جدیدی شبیه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. که در واقع فرم قبت نام در سایت میباشد.

جهت تکمیل فرم  به این صورت اقدام کنید:

فیلد شماره ۱: نام کاربری مورد نظر خود را بنویسید

فیلد شماره ۲: پسورد

فیلد شماره ۳: تایید پسورد

فیلد شماره ۴: ایمیل خود را بنویسید. (توجه داشته باشید که ایمیل معتبر و در دسترسی را بنویسید چون در پایان ثبت نام کد فعالسازی به این ایمیل ارسال میشود)

فیلد شماره ۵:  شماره حساب پای پال یا آلرت پی(پایزا) خود را وارد کنید. اگر شماره حساب هیچیکدام را ندارید ایمیل خود را در این قسمت بنویسید. (در این حساب‌های اینترنتی شماره حساب همان ایمیلی میشود که با آن در سایت پای پال یا آلرت پی افتتاح حساب کرده اید یا خواهید کرد.  آموزش افتتاح حساب آلرت پی

فیلد شماره ۶: سال تولد خود را بنویسید (سال میلادی)

فیلد شماره ۷: کدی که در تصویر روبروی فیلد میبینید را وارد کنید

فیلد شماره ۸:  پذیرش قوانین نئوباکس (تیک بزنید)

و در نهایت نیز روی دکمه Continue  (شماره ۹) کلیک کنید

پس از کلیک روی Continue صفحه جدیدی را مشاهده خواهید کرد که از شما می‌خواهد کد فعالسازی را وارد کنید. و بالای فیلد خالی توضیح داده  که این کد به ایمیل شما (ایمیلی که در فرم ثبت نام وارو کردید شماره 4) ارسال شده است.

در این مرحله صفحه را باز نگه دارید و در صفحه جداگانه ای وارد ایمیل خود شوید. کد فعالل سازی را کپی کرده و در فیلد خالی قرار دهید و با فشردن دکمه  پایانی ثبت نام خود را تکمیل کنید.

حالا روی دکمه Login کلیک کنید. نام کاربری و پسورد خود را بنویسید و وارد سایت شوید. (قسمت مربوز به پسورد دوم را خالی بگذارید. در صورت تمایل بعدا میتوانید وارد تنطیمات اکانت خود شوید و برای امنیت بیشتر پسورد دوم  هم به اکانت خود اختصاص دهید)

هشدار: به هیچوجه از یک دستگاه و حتی از یک خط تلفن یا ADSL دونفر نباید ثبت نام کنند. چون در این صورت هر دو اکانت مسدود خواهد شد. چنانچه فرد دیگری به عنوان مثال از خانواده شما تمایل به عضویت داشته باشد باید از خط تلفن دیگری استفاده نماید

ما نکته مهمی که باید از همین اول اشاره کنم اینه که کسب درامد در این سایت زمان بر هست و این طور نیست که شما یه شبه بتونید پولدار شید ، پس پیشنهاد می کنم اگه حوصله ندارید از همین الان بیخیال بشید .  خود من حدود 2 ماه هست که تو این سایت عضوم و هنوز اونقدرا پیشرفت نکردم ولی خب تا الان به یه سطح قابل قبولی رسیدم پس نمیشه تو زمان کم از این سایت پول دراورد ، در مورد پرداخت هم نگران نباشید چون این سایت واقعاً درامدتون رو پرداخت می کنه . خودم بارها برداشت داشتم

حداقل پرداخت این سایت 2 دلار هست یعنی شما با رسیدن به تنها 2 دلار می تونید مبلغ رو به حساب شخصی (پی پال ، الرت پی) انتقال بدید . پرداخت های این سایت به صورت مستقیم و در لحظه هست یعنی بلافاصله می تونید مبلغ رو به حسابتون انتقال بدید و نیازی به تایید مدیریت نیست .
اما اساس کار سایت ؛ این سایت هر روز به شما 4 الی 15 تبلیغ میده که کلیک کنید ، شما باید هر رور یه ساعت معینی مثلاً 10 صبح یا 2 بعد از ظهر یا هر ساعت دیگه ای رو تعیین کنید و در اون ساعت تبلیغاتی که به شما داده مبشه رو ببینید ، در ازای مشاهده هر تبلیغ 0.001$ به شما داده میشه یعنی اگه هر روز به طور مرتب کلیک کنید روزانه 0.040$ درامد خواهید داشت . شاید این مبلغ به نظرتون خیلی کم بیاد ، درسته همینطوره ولی این تازه اولشه و به مرور زمان و با کرایه زیر مجموعه درامد شما افزایش پیدا می کنه (در پست های بعدی بیشتر توضیح میدم) .
یادتون نره برای دیدن تبلیغات سایت فقط و فقط از یک کامپیوتر و ای پی مشخص استفاده کنید و به هیچ وجه برای دیدن تبلیغات از چند کامپیوتر استفاده نکنید ، دیدن تبلیغات سایت از طریق چند کامپیوتر می تونه باعث مسدود شدن اکانت شما از طرف نئوباکس بشه ، برای چک کردن اکانتتون می تونید از چند اکانت استفاده کنید ولی برای دیدن تبلیغات باید از یک کامپیوتر و ای پی استفاده کنید .
در این سایت شما می تونید به دو روش زیر مجموعه داشته باشید ، یکی زیر مجموعه مستقیم و دیگری زیر مجموعه کرایه ای از خود سایت ؛ خوبی این سایت اینه که شما می تونید از خود سایت زیر مجموعه بخرید و نیازی نیست که لینک معرفی خودتون رو دوستاتون بدید تا اونا بیان با لینک شما در سایت عضو شن و شما درامد کسب کنید ولی باید توجه داشته باشید که گرفتن زیر مجموعه مستقیم هم نقش بسیار مهمی در کسب درامد شما می تونه داشته باشه .
نئوباکس با حساب های بانکی PayPal ، AlertPay و Neteller همکاری داره . یعنی اگر دارنده یکی از این حساب ها هستید می تونید پرداختی های سایت رو به اون انتقال بدید .

 

کلیت کار : فعالیت اصلی و کلی شما در این سایت اینه که هر روز در یه ساعت معین  و فقط با یک کامپیوتر کلیک های خودتون رو انجام بدید تا با پورسانتی که می گیرید و جمع می کنید بتونید زیر مجموعه کرایه کنید یعنی تا می تونید باید زیر مجموعه کرایه کنید تا درآمدتو بالا بره

 

 چند نکته خیلی مهم :

 

شما با هر مشاهده آگهی در نئوباکس چند امتیاز می گیرید . یکی همون پوله یکی دیگه هم یک امتیاز NeoPiont هست و یکی دیگه هم 3 امتیاز AdPrize

 

حالا اینها چی هستن !

 

شما در موقع تعویض یا تمدید زیرمجموعه میتونید بجای خرج کردن پولتون از NeoPointبرای اینکار استفاده کنید

 

هزینه تمدید یک زیرمجموعه برای یک ماه 133 نئوپوینته اگه اشتباه نکنم ! اینجوری خیلی از پولتو واسه اجاره زیرمجموعه جدید می مونه

 

AdPrize هم پایین آگهی ها به شکل یه مربع سبز دیده میشه و عدد توش نشان دهنده مقدار امتیازیه که بدست آوردید

 

با کلیک بر روی اون یه صفحه مشابه آگهی براتون باز میه وقتی مدتش تموم شد شما احتمال داره یا پول یا پوینت برنده بشید اگه برنده نشدید Next رو بزنید و تا آخر شانستون رو امتحان کنید

 

کسانی که میخوان زودتر زیرمجموعه کرایه کنن حتما تا آخر این AdPrize رو مشاهده کنن

 

 

 

کارهای دیگه برای پول درآوردن هم به شما پیشنهاد میده به اسم mini job و neopoint و چیزهای دیگه

 

که تو بعضیهاشون باید آدرس یه شرکت رو براشون پیدا کنی

 

یا حتی به ازای مشاهده ویدئو بهتون پول یا نئوپوینت میده !



اینم لینک ثبت نام :اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.